11 Nisan 2011 Pazartesi

Yatay Geçiş Başvurusunda Herhangi Bir Ücret Veriyormuyuz??

Evet bu konuda da üniversiteler arasında farklılıklar mevcut. Kimi üniversite başvurudan para almazken kimi üniversite başvurudan önce bankaya para yatırmanı isteyebiliyor. Somut bir örnekle açıklayacak olursam; ben başvuru yapacakken sadece Osmangazi ve Anadolu Üniversitesine yatay geçiş yapmayı düşünüyordum. Bu sebeple bu iki üniversiteden Anadolu başvurudan ücret almazken, Osmangazi başvuru yapmadan önce 50 TL gibi bir ücreti bankaya yatırmamı istiyordu. Üstelik başvuru olumsuz sonuçlansa dahi para iade edilmiyor. Böyle bir durum söz konusu. Bilmenizde yarar var diye düşünüyorum...

1 yorum:

  1. Ben 2 yil baska bolumde okudum sonrada baska bolume gecis yaptim 2 inci siniftayim gecis yapmamis olsaydim 4 uncu sinif olcaktim bursum kesilcekmi yoksa devam edecekmi tekarardan

    YanıtlaSil