11 Nisan 2011 Pazartesi

Burs(Öğrenim) ve Katkı Kredisi Dilekçesi

T.C.
BAŞBAKANLIK
KREDİ YURTLAR KURUMU
KREDİ DAİRE BAŞKANLIĞINA
                                       ANKARA



      ............. Üniversitesi ........ Fakültesi ............................................... Bölümü .... sınıf .............. numaralı öğrencisi iken ........................ Üniversitesi ....... Fakültesi .......................................... Bölümüne yatay geçiş hakkı kazandım. ............. tarihinde kaydımı yaptırdım. 
       Kurumunuzdan ................... kredi numarası ile Öğrenim ve Katkı kredisi almaktaydım. Katkı ve Öğrenim Kredimin .................... Üniversitesi'ne aktarılması için gereğinin yapılmasını arz ederim.


                                                                                                             Tarih
       Ek : 1 adet öğrenci belgesi                                                   İsim ve Soyisim
       Adres :                                                                                          İmza








Dipnot: Nokta noktalı kısımlara kendinizle alakalı bilgileri gireceksiniz. 2. paragrafta aktarılmasını istediğimiz üniversite yeni kayıt olduğumuz yani yatay geçiş yaptığımız üniversitedir.

Dipnot2: Öğrenci belgesini gönderirken dilekçeye zımbalayın. Ben ilk gönderdiğim dilekçede zımbalamamıştım, Kyk'dan gelen cevapta benden tekrar öğrenci belgesi istedi. Şaka gibi resmen çıldırmıştım o zaman :)

126 yorum:

  1. merhabalar bende anadolu ünv yatay geçiş yaptım bu sene bursum bu ay kesildi kyk ya gittim geçiş yaptığım üniversiteden evrak almam gerektiğini söyledi ama ünv istedikleri evrağı vermiyor bana ve dilekçe ekinde sadece öğrenci belgesi var eklerde öğrenci belgesi göndersem yeterli mi?

    YanıtlaSil
  2. merhaba.. kendi blogum olmasına rağmen fazla sık takip edemiyorum daha yeni gördüm :)

    kyk öyle der hatta blogdaki yazılarımı okuduysanız eğer bana ilk gönderdikleri dilekçede aynen dediğiniz türde bir cevap yazmışlardı..

    1 tane daha dilekçe gönderin aynı şekilde fakat dilekçeye eklediğiniz öğrenci belgesini zımbalayın..

    YanıtlaSil
  3. Dilekçeme gelen cevabı buldum muhtemelen sizinki de aynı cevaptır. Yazıyorum

    "Kurumumuzca gerekli işlemlerin yapılabilmesi için öğretim kurumunuzdan kayıt ettirdiğiniz tarihteki sınıfınız ile bir üst sınıfa devam hakkınızın olup olmadığını gösterir belgenin gönderilmesi istenmiş olup, bahse konu belgenin intikali durumunda ve yeni öğretim kurumunuzdan temin edeceğiniz kayıt oluş tarihi ve sınıfınızı gösterir bir belgeyi kurumumuza gönderdiğiniz taktirde gerekli işlemler yapılacaktır.."

    YanıtlaSil
  4. Böyle bir cevap geldiyse aynı dilekçeyi ve öğrenim belgesini ekleyip tekrar gönderin..

    Umarım 20 gün önceki sorununuz çözülmüştür.. Berbat bir durum farkındayım :)

    YanıtlaSil
  5. bunu hangi adrese gönderiyoruz lütfen yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  6. @Seda; YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU GENEL MÜD.
    Adres: Cemal Gürsel Caddesi No:61 Posta Kodu: 06590 Cebeci/ANKARA

    YanıtlaSil
  7. arkadslar ben canakkaleden afyona yatay yaptım dilekce yoladım ögrenim kredim kesildi.. yollamadan önce yatıyordu. simdi bu ne zaman sonuclanır bilgisi olan yazabilir mi. https://www.facebook.com/ibrahimzobu

    YanıtlaSil
  8. gerçekten çok faydalı bir blogunuz var öncelikle çok teşekkür ediyorum bende yatay geçiş yaptım bu durumdan haberdar değildim taki arkadasım bana söyleyene kadar tekrardan teşekkür ediyorum:)))

    YanıtlaSil
  9. ben yatay geçiş yapmak istiyorum geçeceğim üniversite aldığım derslerden 5 ini kabul etmiyor bunları seneye alttan almak zorundayım.alttan aldığım dersler yüzünden bursum kesilir mi? yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  10. Ben daha 2 gün önce yatay geçiş yaptım ve hiç bir şeyden haberim yoktu. Yarım saat önce arkadaşım mesaj atmış gece gece kalbime iniyordu. Yazı içime su serpti çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  11. dilekçeyi gönderince cevap bekliyor muyuz. bursumun kesilmesini istemiyorum

    YanıtlaSil
  12. şu an yatay geçiş yaptığım üniversiteye kayıt oldum şu an kyk ya göndersem burs kesılmez değil mi ? ayrıca önceki yıllarda 1. öğretimlere katkı kredisi kalkmıştı ben katkı kredisi de almıştım önceden onuda dilekçede bildirmem gerekir mi ? teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, bu faydalı blog için çok teşekkürler. Kyk ulaşmak cidden bir zulüm! Cagrı merkezi cevap vermiyor(hatta çalmıyor bile),genel merkez aynı şekilde, cevap veren olmuyor. Yatay geçiş hakkı kazandım ama ders kaydını henüz yapmadım. Evraklarımın okula gelmesini beklememi söylediler. Kyk'ya hangi aşamada dilekçe vermem gerekiyor acaba? Geçiş yapmadan önceki okulumdan başarılı olduğuma dair bir belge ve yeni okuldan da aynı şekilde bir belge artı bir dilekçe ile kyk'nın Cebecideki yerine gidip teslim etsem dogru yapmıs oluyor muyum? Bir de hangi aşamada yapmam gerek bunu acaba? Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. başarılı olduğumuza dair belge gerekiyor mu ? teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Geçen dönem Kyk'dan bir kişi ile görüştüğümde bana başarılı oldugumu gösteren bir belge ile basvurmam gerektiğini söylemişti :/

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. kyk burs sorgulama diye arayınca açacağınız sayfaya tc no ile girdiğinizde bugüne kadar size hangi tarihte ne kadar burs verildiği yazıyor sayfanın başında da kredi numaranız yazıyor

      Sil
  18. ben burs alıyorum çağrı merkezini aradım da başarı belgesi diyor bu nedir

    YanıtlaSil
  19. ya ben dilekçeyi gönderdim de verdiğiniz adres değişmiş olabilir mi çünkü kyknın sitesinde farklı bir adres var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorunu ben de yaşıyorum. Sitede: ''Yurtkur - Kredi Dairesi Başkanlığı
      Eskişehir Yolu Söğütözü Mah. 2176 Sok. No:25 Çankaya/ANKARA'' şu adres var buna mı göndereceğiz?

      Sil
  20. Blogunuz çok faydali oldu teşekkürler benimde kyk yatay geçiş yaptigimi bildirmem gerekiyor burdaki belgeleri aldim eski okulumdan iliski kestigime dair belge almam gerekiyor mu yoksa burdan yazilani yollasam yeterli mi?

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar, ben sadece bulunduğum üniversitede bölüm değiştirecem. Yine de bursum kesilir mi bildirmezsem?

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Kaç gün sonra para yatıyor?

    YanıtlaSil
  24. mehaba bende bu sene başka bir üni ye yatay geçiş yaptım.ankaraya bende dilekçe göndericem bursumu tekrar almak için.buraya yazan arkadaşlar bu süreçte neler yaşadılar ve nasıl sonuçlandı? burslarını tekrar geri aldılar mı? bu süreç kaç ay sürdü? bende aynı dertten muzdaribim.lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  25. dilekceyi hangi adrese gonderiyoruz

    YanıtlaSil
  26. Hocam ben 3seneye girerken yatay geçiş yaptım dilekçe öğrenci belgemi ve dekandan imzalı belgeyi zımbaladım yolladım yarın 4.hafta olcak telimi dilekçeye yazmamıştım ondanmı bunu hızlandırmann yolu varmı bu arada çok yardımın oldu Allah razı olsun hocam senden bunuda yanıtlarsan.

    YanıtlaSil
  27. Kurum içi Yatay Geçiş yaptığımız zamanda kesiliyor mu

    YanıtlaSil
  28. bana kyknın yeni numarasını verirmisiniz aaacilll ? lütfen :(

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. ben dokuz eylülden mersine yatay geçiş yaptım. kyk yyurda ilk kez başvuru yaptım ve izmir deki yurt çıkı. şimdi izmire kayıt yaptırıp dilekçe ile mersine geçebilirmiyim acaba yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  31. ben trakya üniversitesinden dumlupınar üniversitesine yatay geciş yaptım.okuluma kayıt olduktan hemen sonra ankaraya burs için dileçeyle öğrenci belgesi gönderdim fakat gönderdikten sonra farkettim öğrenci belgesinde 2.sınıf yerine 1.sınıf yazıyor bi sorun olur mu ve eylülün 2 sinde gönderdim 7 sinde bursum yatması gerekiyodu ama kesilmiş ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  32. iyi günler , ben 1.5 sene önce yarı dönem de x üniversitesinden y üniversitesine yatay geçiş yaptım bursumda hale bir kesilme olmadı 1.5 seneden beri . dilekçe göndermelimiyim aradan bu kadar zaman geçmesine rağmen .tc kimlik numaram ile burs sorgulamaya girdiğimde hale burs gözüküyor ama yapılan ödemelerde eski üniversitemin adı yazıyor halen. dilekçe göndermesem ilerde bi sıkıntı yaşarmıyım acaba aldığım burs krediye dönüşür mü sonradan ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim mutlaka kykya git ve durumu bıldır. Benim de bir sene gibi bir sure kredim kesilmedi, sonra bir anda kesildi. Simdi durumu düzeltmek için ugrasiyorum. Mutlaka kykya git

      Sil
    2. Benim kredim hep eski universiteme yatmış gorunuyor, muhtemelen okul kaydımı yeni geçmiş, ya da kyk benim yatay geçiş durumumu yeni farketmiş. Dilekçe yollamam gerektiğini yeni öğrendiğim için de, kyk su an benim okula devam edip etmedigimi bilmiyor. Bugün yarin dilekçe göndereceğim artık.

      Sil
    3. Durumunuz tekrar ne zaman düzeldi acaba

      Sil
    4. Durumunuz tekrar ne zaman düzeldi acaba

      Sil
  33. Arkadaşlar ben kyk yı 1 ay önce aramıştım, yatay geçiş yapacaksanız dilekçe, yeni okuldan öğrenci belgesi, ilişik kesilen tarihi belirten belge ve başarı durumumu gösteren bi belge istediler, ayrica bu başarı durumunu gösteren belge olarak transkript kesinlikle kabul edilmeyecektir dediler; ben okuluma gittim öyle bi başarı belgesi yok transkript verebilirim sadece dediler, kyk yi arıyorum 2 haftadır telefonları açan yok, bu durumda ne yapmalıyım? Dilekçe ve öğrenci belgesi dışındaki o 2 belge hakkında bi bilgisi olan varsa yardimci olursanız çok yardımcı olursunuz. Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. arkadaslar dilekçenin sol alt köşesinde adres yazıyor ben oraya üniv de ikamet ettğim adresimi yazcamm

    YanıtlaSil
  36. arkadaslar dilekçenin sol alt köşesinde adres yazıyor ben oraya üniv de ikamet ettğim adresimi yazcamm

    YanıtlaSil
  37. arkadaslar dilekçenin sol alt köşesinde adres yazıyor ben oraya üniv de ikamet ettğim adresimi yazcamm

    YanıtlaSil
  38. arkadaslar dilekçenin sol alt köşesinde adres yazıyor ben oraya üniv de ikamet ettğim adresimi yazcamm

    YanıtlaSil
  39. arkadaşlar ben dilekçeyi yoladım 3.sınıf lisanstan önlisansa geçtiğim için krediyi alamadım hala. tekrardan dilekçe yollamam lazım bu seferde dilekçenin içeriği nasıl olmalı. krediyi eski üniversiteye aktarmak için

    YanıtlaSil
  40. Bende bu sorunu Yaşıyorum geçiş yaptıktan sonra evraklarimi kyk ya gonderdim bursumu kestiler 2 aydır para falan yatmiyor

    YanıtlaSil
  41. Arkadaslar lisans 4 onlisans 2 yildir siz 3 yil okumussunuz dikkat edin 1 yilda borc yazmasinlar

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Arkadaşlar ben kırıkkale üniversitesinden gaziantep üniversitesine geçiş yaptım. Eylül ekim ayında bursum yattı fakat kasımdan beri kredim yatmıyor eylül ayında dediğiniz şekilde yollamıştım fakat bana geri dönüş yapmadılar ve kasımda kesilince aradığımda kırıkkaleden okuldan ilişkimi kestiğime dair belge istediler onu yollayamadığım için bu ay da yatmıyor. Asıl sorum bu ayların hepsi yatmaz dediler sadece bir ay yatar dediler ne yapabilirim bir bilginiz var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı durumdayım ve halen eski okulumla ilişkim kesilmemiş görünüyor

      Sil
    2. bende aynı durumdayım ve halen eski okulumla ilişkim kesilmemiş görünüyor

      Sil
  44. ilişiği kestiğime dair belge vermiyorlar.bi de dilekçede kayıt yaptırdığım tarih yazılmalı mı ? bursuda kestiler bu arada aralık ayınınkini

    YanıtlaSil
  45. Merhaba bende bu sene geçiş yaptım bursum kesilmedi henüz aralık ayının bursunuda aldım. kesileceğini daha yeni bir arkdaştan duydum. Kesin kesilir mi ocakta ben ocak ayından avans bile çektim. Şimdi dilekçe yazıp göndermek zorunda mıyım?

    YanıtlaSil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. ÖĞRENİM VE KATKI KREDİSİ YERİNE BURS ALANLAR BURS MU YAZMALI ?

    YanıtlaSil
  48. Arkadaslar kyk ya dilekce gönderdim kaç güne kadar cvp gelir. Lütfen yanıt verin

    YanıtlaSil
  49. Hadi geçniş olsun :)

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. Verdikleri cuzi miktarla hayatını idare etmeyw çalışan insanalra bu zulumu yapiyolarya helal olsun medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar...

    YanıtlaSil
  52. Merhaba bende gecis yaptim ama bu dilekceden haberim yoktu 2 ay bursumy krediye cevirmisler bu ayda bursumu kestiler geri verirlermi bursumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen eski ve yeni okulundan basarili olduguna dair belge istenmistir.O belgede eski ve yeni okulun ögrenci basarili veya basarisiz oldugu yazmaktadir.basariliysan burs'a cevirirler tekrardan yatmayan aylarida yatirmazlar ayni seyi bende yasadim bu ay alicam fakat 2 ay yatirmadilar. en kisa surede hal olur insallah iyi gunler.

      Sil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. Arkadas ben gecis yaptim bursumun kesilmemesi icin ciktigim universiten kayit sildirdigime ait belge istiyorlar mi

    YanıtlaSil
  56. Ben gecis yaptim burs kesilmesn diye dilekçe yollamam gerekiyor hangi adrese yollamam gerekiyr yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  57. YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SÖĞÜTÖZÜ MAH. 2176 SOK. NO:25 Kredi Dairesi Başkanlığı ÇANKAYA/ANKARA bu adrese yolluyacaksiniz.

    YanıtlaSil
  58. Kyk güncel telefon numarasını bilen varsa lütfen yazın!!

    YanıtlaSil
  59. Kyk güncel telefon numarasını bilen varsa lütfen yazın!!

    YanıtlaSil
  60. Arkadaslar yeni okuldan öğrenci belgesi,dilekçe ve eski okuldan ayrıldığında dair belge olarak biliyorum bu belgeler yeterli mi acaba ve ne zaman yarar kredi bir aydır yatmıyor işinde yatması lazım yatar mi bugün gondersem

    YanıtlaSil
  61. Arkadaslar yeni okuldan öğrenci belgesi,dilekçe ve eski okuldan ayrıldığında dair belge olarak biliyorum bu belgeler yeterli mi acaba ve ne zaman yarar kredi bir aydır yatmıyor işinde yatması lazım yatar mi bugün gondersem

    YanıtlaSil
  62. istenen kredi numarası ıbn mı yoksa üzerindeki numara mı biri yardımcı olabilir mi?

    YanıtlaSil
  63. istenen kredi numarası ıbn mı yoksa üzerindeki numara mı biri yardımcı olabilir mi?

    YanıtlaSil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. Geçiş yapacağım zaman alttan derslerim olacak . Bursum kesilmesini istemiyorum. Ayrıca dilekçeyi ne zaman göndermeliyim geçiş hakkı tanındığı gün mü yoksa daha sonradan gonderebilir miyim ?

    YanıtlaSil
  66. Geçiş yapacağım zaman alttan derslerim olacak . Bursum kesilmesini istemiyorum. Ayrıca dilekçeyi ne zaman göndermeliyim geçiş hakkı tanındığı gün mü yoksa daha sonradan gonderebilir miyim ?

    YanıtlaSil
  67. Dilekçeyi tam olarak ne zaman yazmaliyiz ? Geçiş olduğu gün mü yoksa çok sonra da göndersem olur mu ?

    YanıtlaSil
  68. Yatay gecis yaptiğin üniversiteye kayit yaptiktan sonra yollaman gerekiyor

    YanıtlaSil
  69. sol alt köşedeki adres kısmına ne yazmamız gerekiyor

    YanıtlaSil
  70. Merhaba ben çukurova üniversitesi öğrencisiyken İstanbul üniversitesine geçiş planlıyorum , kredi sorgulama kısmına girdiğimde kullanıcı adı şifre gibi kısım çıkıyor ? Daha önce hiç kyk ya kullanıcı adı ve şifre ile girmedim , ne yapmam gerektiğini bilmiyorum neyin kullanıcı adı ve şifresi bu lütfen yardımcı olun lütfen🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kredim bursum yattı mı kısmında kredi numaran yazıyo

      Sil
  71. peki bu ek ne zaman gönderilmeli yatay geçiş kabul edildikten sonra dimi ? ( ben merkezi yerleştirme puanıyla geçiş yapıyorum)

    YanıtlaSil
  72. Merhaba . Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.Bir sorum olacaktı.Peki Yatay geçiş yaptığımızda kaldığımız kyk yurdu geçiş yaptığımız ildeki yurda direk nakil olur mu .Nasıl bir süreç izlememiz gerekiyor

    YanıtlaSil
  73. Merhaba . Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.Bir sorum olacaktı.Peki Yatay geçiş yaptığımızda kaldığımız kyk yurdu geçiş yaptığımız ildeki yurda direk nakil olur mu .Nasıl bir süreç izlememiz gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. eskisinden ayrılıp yeniden başvuru yapmalısın

      Sil
  74. Başarı durumunu gösterir belge nedir?Sadece sınıf geçildiğinin gösterilmesi yeterli oluyor mu yoksa kaç dersten geçilip-kalındığının gösterilmesi gerekiyor mu?Diyelim 4 dersten kalındı ama sınıf geçildi bu durumda kesilme gibi bir durum olur mu?
    Belge ve dilekçeleri elden teslim edebiliyor muyuz?Bir de prosedür tahmini kaç ay sürüyor?
    Cevaplarınız için şimdiden sağolur

    YanıtlaSil
  75. merhaba ben merkezi yerleştirme puanıyla yatay geciş yaptım. muafiyetler beldi oldu 2. sınıfın derslerine giriyorum ama öğrenci işleri tarafından henüz onaylanmadığı için 1. sınıf olarak gözüküyorum. bu öğrenci belgesini kyk ya göndersem 1. sınıf yazdığı için bir sorun olur mu ? bir de öğrenci belgesi ve dilekçe yeterli mi ilişik kesildiğine dair belge zorunlu mu *

    YanıtlaSil
  76. Merhaba bende yatay geçiş yaptım merkezi yerleştirmeyle istege bağlı hazırlık okudum başarısız oldum 1. Sınıftan devam edicektim ama ben başka okula gitmek istedim bazı nedenlerden dolayı kyk yı aradım dilekçe eski okuldan ayrıldıgına dair ilişik kesme belgesi yeni okula kayıt yaptırdıgıma dair belge bide eski okuldaki başarı durumumu gosteren belge istediler(transkript degil) bu durumda kesilme olur mu acaba bide ekim sonuna kadar bu belgeleri kyk ya ulaştırmak gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı durumdayım cevap verirseniz sevinirim

      Sil
    2. merhabalar bende kastamonu üniden gazi üniye ek 1 madde ile yatay gecis yaptım 2 yıllık kazan myo a lakin bu ay geri ödemeli kredim yatmadı aradım sordum ""1.Dilekçe 2.Yeni Okulundan ÖĞRENCİ BELGESİ 3.eski okuldan ayrıldıgına dair ilişik kesme belgesi yeni okula kayıt yaptırdıgıma dair belge "" istiyor 2 belge tamam ama 3. belgeyi Kastamonu üniversitesi yani eski okulum veremıyor ne yapmam lazım yardımcı olabılırmsınız simdiden çok teşekkür ederim.Eğer bana Facebooktan ulaşmak isterseniz ;
      https://www.facebook.com/emre.turkoglu.752
      ulaşabilirsiniz.

      Sil
  77. merhabalar bende kastamonu üniden gazi üniye ek 1 madde ile yatay gecis yaptım 2 yıllık kazan myo a lakin bu ay geri ödemeli kredim yatmadı aradım sordum ""1.Dilekçe 2.Yeni Okulundan ÖĞRENCİ BELGESİ 3.eski okuldan ayrıldıgına dair ilişik kesme belgesi yeni okula kayıt yaptırdıgıma dair belge "" istiyor 2 belge tamam ama 3. belgeyi Kastamonu üniversitesi yani eski okulum veremıyor ne yapmam lazım yardımcı olabılırmsınız simdiden çok teşekkür ederim.Eğer bana Facebooktan ulaşmak isterseniz ;
    https://www.facebook.com/emre.turkoglu.752
    ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  78. S a arkadaşlar ben şuan yatay geçiş yapmayı düşünüyorum lakin geçiş yapacağım yerde 3 tane dersim kalıyor bu 3 dersin kalması benim bursun kesilmesi durumuna yol açar mı birde tahmini olarak 3 ders için dönem uzar mı yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  79. S a arkadaşlar ben şuan yatay geçiş yapmayı düşünüyorum lakin geçiş yapacağım yerde 3 tane dersim kalıyor bu 3 dersin kalması benim bursun kesilmesi durumuna yol açar mı birde tahmini olarak 3 ders için dönem uzar mı yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  80. Mrb arkadaşlar ben bir buçuk yıl once yatay geçiş yaptim bursum aynen yatmaya devam etti ama geçiş yaptığım sene ekim ayindan sonra bursum krediye dönmüş ve bu ay da yatmadi devlete durduk yere borclandim ne yapmaliyim borcum silinir mi yardimci olun lutfen

    YanıtlaSil
  81. Arkadaslar benimde yatmadi bu belgerleri hangi yolla yollayacağız fax ya da ptt araciligiyla miayrica ilisik kesme belgesi yollayan var mi

    YanıtlaSil
  82. Arkadaslar benimde yatmadi bu belgerleri hangi yolla yollayacağız fax ya da ptt araciligiyla miayrica ilisik kesme belgesi yollayan var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam eğer eski okulunuzdan ilişki kesme belgesi alma şansınız yoksa bunu dilekçenin altına ekleyebiliyormuşsunuz bilgi verme şeklinde dilekçe ve öğrenci belgesi göndermeniz yeterli olacaktır yani.

      Sil
  83. Merhaba arkadaşlar benim de öğrenim kredim yatmadı yarın dilekçe yazıp Ankara ya göndereceğim öğrenci belgemle beraber bi de bu ay yatacak olan param yatacak mi bi de ne zman yatar yardimci olursaniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  84. Merhaba ben de yatay geçiş yaptım bahar yarıyılında dilekçede göndermiştim ama eski üniversitem kaydımı daha yeni kesmiş ve hala geri ödeme başlangıcı yanlış gösteriyo ben yeniden dilekçe göndermelimiyim ve gönderdiğim dilekçeye gelen cevabı nerden öğrenebilirim

    YanıtlaSil
  85. Ya ne kadar karışık bi süreç bende yatay geçiş yapmayı düşünüyorum ama kararsız kaldım şu bursun devam ettirilmesi konusunda net bir bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi

    YanıtlaSil
  86. Ben yarıyılda yatay geçiş yaptım eski üniversite kaydını kesene kadar zaten bursun kesilmez ama sürekli e-devletten kontrol et üniversite kaydını kestiğinde ise hemen kaydının kesildiğine dair belgeyi ve transkriptini iste eski üniversitenden Yen'i üniversitende kaydını yaptırdığına dair belge al bunların hepsi ıslak imzalı olacak sonra kyk nın adresine gönder ben yaptım mayıs ayı gibi hemen döndüler bana ama takip et mutlaka kayıt durumunu yoksa sıkıntı olabilir adres kyk nın Yen'i güncellenen adresinde internette vardır

    YanıtlaSil
  87. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  88. Dilekcede kredi yazilmis hep, burs alan da ayni sekilde mi yazicak?

    YanıtlaSil
  89. Aynıdır muhtemelen çünkü tek dilekçe var ama transkriptinide yollada başarına göre Bursa devam ederler bazılarınınki krediye dönebiliyor

    YanıtlaSil
  90. ne olur biri yardımcı olsun eski okuldan istenilen başarı belgesine herkes okulum veremiyor yazmış bu durumda ne yapmalıyız ayrıca ben burs değil kredi alıyorum bunun içinde başarı belgesi gerekli mi çünkü kyk nın sitesinde başarı belgesinin yanında parantez içerisinde bur için yazıyordu ne olur cevaplayın :(

    YanıtlaSil
  91. Çokta gerek yoktur bence kredi için ama bende kredi aliyodum yatay geçiş yaparken eski okulumdan transkript istedim verdiler sorun etmezler yani

    YanıtlaSil
  92. Yatay geçiş başvurum olumlu sonuçlandı fakat, eski öğrenim gördüğüm okulda 2 nin bahar dönemi ders kaydını yapamamıştım o yüzden dersler almadı olarak gözüküyor. İntibakım yüksek ihtimalle 3 e yapılacak ve 3 ün baharında 2 nin baharını alcam. Sizce bursum kesilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ders kaydını yapamadın mı?Danışman mı onaylamadı.suç denin değil danışmanın kontrol etmesi gerekirdi.eski danışman hocanla konuşmanı tavsiye ederim bunu düzeltebilirler.transkripte dersler görünüyorsa sorun olacağını düşünmüyorum.

      Sil
    2. Alperçakmak. Ben de geçiş yaptım 1.dönemin derslerini altan aldım.bursum kesilmedi.yatay geçiş olduğu için bu basarısızlığa girmiyor bu yüzden de kesilmiyor

      Sil
  93. Yatay geçiş yaptım bursum kesildi.kyk sorgulamada burs bitiş tarihi 2017 yazıyordu.ankaraya dilekçe gönderdim iki haftaya yakın oldu henüz cvp yok.kyk sorgulamaya yekrar baktığımda bitiş tarihinin düzeltildiğini 2019 yazdığını gördüm.acaba bursum ekimde yatarmı ve ödenmeyen burslar yatırılırmı bilgisi olan var mı

    YanıtlaSil
  94. Eğer düzeltilmişse bilgiler bursun yatar benimki öyle olmuştu yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size cvp göndermişlermiydi

      Sil
    2. Yatırılmayan bursun yatırıldı mı sonradan.ben 3 aydır almıyorum

      Sil
  95. Arkadaşlar bende bu sene Giresun üniversitesinden KTÜ'ye geçiş yaptım, e devletten burs bitiş tarihi 30/06/2020 olarak gözüküyor yani bir sorun yok. Eylül ayı bursum da yattı. Fakat Giresun Üniversitesi olarak yattılar ve sistemde de kayıtlı olduğum üniversite hale daha Giresun Üniversitesi. Değişimi için internetten bildirim yolladım fakat bu değiştiği zaman bursum da kesilir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üni değişirse büyük ihtimal kesilir.kyk ya dilekçe gönder şimdiden sorun olmaz.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Kyk burs sorgulama ekranından da bakarsan burs bitiş tarihi e devletle aynı mı benimki farklıydı.bakmanı tafsiye ederim

      Sil
  96. Evet aynılar, peki ya eski üniversiteme gidip evrak almak zorunda mıymı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenci belgesinde yatay geçiş yaptığın belli zaten.öğrenci belgesini kyk göndersen burs için yeterli diye düşünüyorum.okul değiştirkn üniden ilişkini kesmişsen sorun olmaz.

      Sil
  97. Bu kamuoyu için bir duyuru, biz böbrek satın almakla ilgileniyoruz ve hastalarımızı kurtarabilmek için farklı böbrek bağışçılarıyla çalışmak istiyoruz, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin; hastamıza böbrek bağışı için eşleşme ve her ödülü büyük ödüller bekliyor.
    E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
    veya whatsapp'ta bizimle iletişime geçin: +1 (515) 293-5520

    YanıtlaSil
  98. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil